lördag 19 december 2009

BF idag

Då var vi framme vid dagen för beräknad förlossning. Men hon är redan här hos oss, 13 dagar innan valde hon att kika ut (undra om hallonbladstet gjorde något). Är glad att det blev lite mellanrum på hennes födelsedag och julafton.

Jag trodde visserligen aldrig på ultraljudsdatumet, utan tror hon kom 5 dagar för tidigt istället för 13. Men det är ju ändå inte illa pinkat för att vara förstagångsföderska, då får man ju bara höra att man kommer gå över, men det är inte alls så säkert vettni :)

1 kommentar:

  1. Hej Stina! Kikar in på din blogg ibland. Kommer inte ihåg hur jag hittade den men jag tror det va via nån Växjötråd på familjeliv. Vi hade lika struligt med amningen när Atlas föddes för 1 år sen. Han hann gå ner 400g innan det upptäcktes att han bara fick knappt hälften av vad han skulle av mig. Det du skriver skulle lika gärna kunnat vara jag. Jag bestämde att jag skulle "hobbyamma" för gosets skull och för att hålla igång mjölken sen fick han sin huvudsakliga näring från flaskan. När han va 6 månader tappade han intresset för bröstet och då hade han redan ätit välling och vanlig mat några veckor så det blev en bra övergång. Hoppsan detta blev långt :) Hälsningar Linnea

    SvaraRadera