fredag 4 december 2009

Myskväll by my self

Andreas är i Stockholm och kommer hem imorrn. Skönt när alla dessa turer är över och han är hemma med mig istället. Var orolig i morse när sammandragningarna kom tätt. För det vore ju typiskt om något skulle sätta igång just när han är borta..

Har köpt hem godis och glass. Ska åka och köpa pizza sen och tidigare i veckan hyrde jag film, så det jag har att välja på är "Änglar och demoner", "Harry Potter och halvblodsprinsen" och "Borta bäst hemma värst". Får se vad jag tittar på ikväll.

Man får ta hand om sig själv lite extra när man har en fredagskväll med bara sig själv som sällskap.

1 kommentar:

  1. låter härligt med myskväll, även om jag tycker det är förgrymmat trist att mysa med sig själv.
    här blir det pizza imorgon, ska nog hyra film då också, vore inte så dumt kanske

    SvaraRadera