torsdag 31 december 2009

Min första riktiga promenad

De sista två dagarna har Molly varit lite kinkig och gnällig. Sover dåligt på natten och så. Man ser ofta hur hon trycker på så jag tror hon bajsat, men det finns inget i blöjan. Verkar som hon har lite magknip. Och det är inte roligt för någon av oss. Mamma kom dock med ett bra knep som fick henne lugn igår. Att man lägger henne på mage på mig och klappar henne i rumpan. Då blev hon tyst och stilla istället för att gnälla och kravla runt på mig. Stackars liten om magen bråkar med henne. Ska köpa minifom på måndag och se om det hjälper.

Igår var vi på vår första riktiga promenad tillsammans. Solen sken och det var 5 minus ute. Jag gick en rätt bra bit och fick upp flåset lite vilket var skönt för det var så länge sen.


Bilderna är med mobilkameran så kvaliitén är därefter :P


Lite gnölig och sitter i sin babysitter.

2 kommentarer:

  1. Hej! Vi har en oöppnad minifom som ni kan få om ni vill. Men jag kan säga att det har egentligen ingen verkan, tycker inte vi iaf. Vide och jag kanske får komma och hälsa på er på måndag? Kram

    SvaraRadera
  2. Minifom funkar för oss. Lillan skriker inte innan hon fiser längre. Däremot verkar hon fortfarande vilja bli buren hela tiden för tillfället...

    SvaraRadera