tisdag 29 december 2009

Upp med än 10%

Har varit på bvc idag och vår sötis hade gått upp 400 gram på sex dagar och väger nu alltså 3930 gram. Kändes skönt. Nu är hon ikapp på sin viktkurva från födseln. Nu sa Åsa att vi kunde lugna oss lite med matningen och ge henne när hon säger till. För så som det varit dom här dagarna så har vi matat henne var tredje timme även om hon verkat mätt och nöjd.

Lämnade Molly till Andreas på hans lunch idag för jag tänkte jag skulle hinna uträtta lite ärenden. Men större delen av tiden gick åt att stå och vänta och jag orkar inte. Jag får vänta tills alla börjat skolan/jobba och gjort av med sina pengar så det blir lugnt på stan.

Fått en lkartid för min fot också. Har ju haft ont i den i en månad och det är som en hård knöl uppe på foten. Såfort jag går lite mer än hemma i lägenheten med foten så får jag ont och haltar i en dag. Så det blir bra att lösa vad som är fel med den. Smidigt att dom kunde boka in mig på en tid hos bvc.

1 kommentar:

  1. Usha låter verkligen inte kul det där med foten!

    Haha ja jag får mkt mjölk i början men sen är det mer normalmängd. :)

    SvaraRadera