lördag 19 december 2009

En liten klänggris

Det är vad jag fått mig. Igår eftermiddag och kväll så var Molly lite grinig och klängig. Då finns det bara en sak som passar, nämligen att ligga på en. Hon känner siig säkert trygg med närheten, värmen och att höra ens hjärtslag.

Andreas är och handlar nu och jag är själv hemma med vår lilla knorras. Nu passar inget annat än att ligga på mig. Tror dock att hon kan ha lite ont i magen för hon har inte bajsat på snart två dygn, vilket gör mig bekymrad. Tänk att man kan hoppas så på att se ett jättelass i blöjan varje gång man ser efter. Dock är det nitlott varje gång.

Idag ska vi laga julskinka. Annars blir det väl bara lugnt. Varje dag känns den andra lik nuflötiden.

1 kommentar:

  1. Lowe har sen han föddes bajsat en gång på två veckor!! Men det är lika normalt som 14 gånger på en dag :-) Så var inte orolig...Det kommer, det kommer...någon dag :-D Verkar de dock ha väldigt ont av det så man kan man ju reta lite med en tops eller febertermometer!

    //Jonna

    SvaraRadera