måndag 28 december 2009

Ett nytt årtionde

Tänk att vi går in i ett nytt årtionde. Jag tycker nästan att det var igår som det var millenieskiftet. Då var jag 16 år och hela livet låg framför en. Det gör det ju till stor del nu med, men nu har man gjort vissa val som följer med en föralltid. Valen känns dock bra när det kommer till vem jag ska leva med och vårt barn. :)

Vad ska alla hitta på på nyår? Vi ska nog till grannarna för en okomplicerad nyårsafton. De fick ju barn den 21 december så vi sitter där med bebisar. :) Ska dricka något glas champagne hade jag tänkt, annars blir det ju väldigt lugnt. Tills dess måste jag nog ha vant Molly lite vid sin spjälsäng för jag vill inte ha henne i sängen med mig även om det bara är ngot glas jag druckit. Känner mig lite nojig på den frågan.

1 kommentar:

  1. Visst är det häftigt att det kommer ett nytt decennium nu!
    Och för min del känns som det knappt kunde börja bättre. VÄntar min första lilla grabb i januari, såå otroligt spännande :)
    så en lugn gravid nyårsafton lär det nog bli för min del, kanske slocknar man redan innan 12-slaget... haha!

    SvaraRadera