måndag 5 oktober 2009

26 år gammal

Idag fyller jag år, hela 26 blir man. Konstigt att man blivit så gammal. Jag minns precis hur det var att vara 16 år. Det har gått tio år sen dess. Kommer alla år gå såhär fort nu? Eller ännu snabbare? Det är två år sedan jag träffade Andreas (2 år och 1 vecka sen första pussen, hihi). Det känns på ett vis som längre tid och på ett annat känns det som alldeles nyss.

Idag ska jag skämma bort mig själv litegrann. Har ju ett presentkort på ansiktsbehandling och makeuprådgivning på Bodyshop och det har jag bokat in. Innan dess ska jag träffa Andreas och gå ut och äta lunch med honom. H&M har ju klubbdagar med 10% rabatt så det ska jag nog se till att hitta något roligt där med. :) Ikväll blir det mys här hemma. Vi ska äta min gravidfavoritmat tacos och bara ta det lugnt. Undra vad han hittat på för present till mig. Jag hade ingen aning vad jag önskade mig, får se om han hade det.. hihi...

1 kommentar: