tisdag 20 oktober 2009

Bebisshopping

Idag har jag och mamma varit på Barnens hus, köpis och stan. Har hittat fint till den lilla.

En badcape till Molly. Älskar Nalle Puh och kunde inte låta bli att köpa denna på Barnens Hus. Det stod 119:- på prislappen men i kassan gick den in för 89 kr så det var ju toppen :)


Mollys julklänning hittade jag på Kappahl. 99 kr kostade den och jag hade ett sms som gav mig 25% rabatt så det blev lite billigare ju. Röda leggings blev det till. Liten spetskant nertill. :)


Första kläderna till Molly som hon ska ha på bb köpte jag på Lindex. Hade kupong med 25% rabatt så det blev ett kap här med :) Har knappt vågat köpa storlek 50 innan, men nu gjorde jag det. De randiga byxorna är dock i storlek 56. Men sååå sött med rosa mjuka byxor och en rosa body till! En pyjamas har hon också som vi kan bädda ner henne i.

Jag längtar så mycket efter att vi ska få träffa vår dotter. Idag har hon skruvat på sig och rört sig förfullt. Sparkarna existerar inte längre. Antar att det är för trångt där inne. Men hon sträcker sig och brider och vänder sig där inne.. Mys!

1 kommentar:

  1. åh ,vilken fin klänning! Nu vill jag också veta vem det är som bor i magen på mig....!!!!

    SvaraRadera