tisdag 27 oktober 2009

JAG KLARADE DET!!!!

Yes!!!! Jag gjorde det. I morse klarade jag teoriprovet och i eftermiddags körde jag upp och blev godkänd där med! Vilken dag. Anspänningar som sjutton i hela kroppen. Gick inge vidare att sova inatt och så heller, var så orolig. Magen var i uppror i morse. Men allt gick bra och nu är det bara att invänta det rekommenderade brevet som får hämtas ut och innehåller mitt körkort!

Jag var så nervös. Men körde med Anders på Dahls innan och han är som en snäll nallebjörn så han peppade mig och pratade på för fullt. Lars hette han jag körde upp för och han var också en pratig en. Passa mig perfekt då jag gärna babblar på i såna situationer.

Jag är så lättad så ni kan inte ana. Jag kände verkligen att fixade jag inte detta innan bebisen kommer så fixar jag det aldrig. Nu slipper jag lägga nå mer pengar på körskolan och körkortet.

Andreas tyckte jag skulle ta bilen hem från stan idag, men jag tog bussen. Känner mig så stirrig och uppspelt och vill inte göra bort mig det första jag gör.. haha

3 kommentarer:

  1. GRATTIS! Nu får jag ångest... JAg har sagt att jag ska ta körkortet till våren, men kör inte alls just nu. Tycker inte det känns bra med magen som tar emot ratten...

    Ska bli så skönt att kunna ta bilen själv. Det motiverar mig iaf en del :-)

    SvaraRadera