lördag 24 oktober 2009

Fredagsmys

Haft lite annorlunda fredagsmys ikväll. Andreas är på kickoff i Göteborg och Jonna har varit här och vi har mest suttit och snackat en massa skit. Är så glad att jag hittat en vän i henne :) TVn har varit på i bakgrunden, men har inte sett så mycket.. Ätit kyckling, godis, chips och dipp.

Tycker inte om att han är borta från mig såhär så jag är så glad att jag haft lite sällskap. Önskar man inte var så nojjig bara. Hormonerna tar död på mig ibland för allt blir så överdrivet i min skalle, men jag kan inte rå för vad jag känner heller..

Har knappt sovit något inatt så nu hoppas jag att jag får lite sömn. Blir väl titta på CSI nu och förhoppningsvis somna till lite så blir det kanske lättare att sen somna på riktigt..

2 kommentarer:

  1. Jag har det likadant just nu... Du är absolut inte ensam om att känna så där.

    SvaraRadera
  2. Lite lustigt faktiskt, men sängen är ju faktiskt riktigt fin!!!

    Nu längtar jag efter den dagen jag står och bäddar :-)

    Vi ville inte ta reda på vad Fladdor har för kön, så det gjorde oss inget att hon/han inte ville visa...

    Kram

    SvaraRadera