torsdag 1 oktober 2009

Sällskap på ultraljud

Eftersom Andreas inte kan hänga med på ultralljudet så frågade jag Andreas brorsas tjej Jonna om hon ville följa med och hon blev jätteglad. Det värmer i mitt hjärta ordentligt att hon är så engagerad :) Hon skuttade runt och sa att hon säger till alla hon känner att hon ska på ultraljud. Hon är så söt. Jag var med på Hennys könsultraljud och kände nog lika inför det. Var inte engagerad på jobbet den dagen, ville bara sluta och att vi skulle få se bebisen.. hihi.. Hon är mysig min svägerska. Är glad att hon är den hon är och att vi funkar så bra och kan hålla ihop lite :)

Jag kommer att filma hela besöket och Andreas får titta på det på tvn när han kommer hem. Inte riktigt samma sak, men han får ju ändå se det jag fick se. Myyyys!

Sen när bebisen blir lite större så kommer den få se film från att den låg i magen. Tror det är jättehäftigt för den att se. Bra när det ska komma ett syskon också att den första får se att den också legat i mammas mage och myst. Jag hade gärna haft film från när jag låg i magen. Skulle vara coolt :)

2 kommentarer:

  1. Men shit - nu MÅSTE jag göra ett...

    SvaraRadera
  2. Nä, jag känner bara mer och mer att jag också VILL!!! Ska tjata på sambon lite (mycket).

    SvaraRadera