måndag 12 oktober 2009

Helgen som varit

I helgen har vi tagit det väldigt lugnt. Har inte känt mig riktigt kry. I fredags så köpte vi bara hem pizza och tittade på tv. I lördags var vi ute occh övningskörde lite och så sen på kvällen åkte vi ut till Hovmantorp till Thomas och Sandra. Satt där och var gravida, haha.. Dom har flyttat till ett radhus och hade det jättemysigt. Tre sovrum på övervåningen, precis som man vill ha det. Blev åter en gång pizza sen skulle vi se på fotboll. Alla som känner mig väl vet ju hur intresserad jag är av fotboll. Som tur va fick man prata iallafall så det roade jag mig med. haha.. Sverige förlorade och jag brydde mig inte ett dyft. Finns nog ingen mer sportointresserad än mig tror jag. Jag var mest glad för att Zlatan inte fick göra något mål för jag tycker han verkar så jäkla kaxig och ego så det är bra att han kommer ner lite på marken. Såg att han uttryckt sig "JAG kommer avgöra matchen". Jojo, ni är inget lag utan det är bara DU som spelar.. :P

Igår på dagen gjorde vi inte mycket. Andreas åkte en stund till sina päron och jag orkade inte följa med i min sjukdom. Grannen kom över med lite tidningar så låg jag och läste dom istället. La oss tidigt igår och har faktiskt sovit utan några längre vakenhetspauser inatt. Drömt konstiga drömmar baserade på filmen igår och svininfluensan.. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar