torsdag 1 oktober 2009

Lunchträff med mina svägerskor


Idag blev det lunch på Koh Thai i stan, underbart gott! Jag åt som alltid Bamee med sötsursås. Vill inte testa något annat för jag är övertygad om att det inte är lika gott :P Var trevligt att träffa Jenny och Jonna. Vi skrattade en hel del. Jonna träffar jag ju lite oftare, men det var kul att få prata lite med Jenny utan att det är en massa folk med också. Var en trevlig lunchstund. Sen skulle Jonna återvända till jobbet och Jenny skulle åka hem så hon skjutsade hem mig och sen har jag bara tagit det lugnt. Tittat på tv och läst Mamatidningen som jag fått låna av grannen. Ikväll blir det tv och mys. Andreas innebandy blev flyttad till 18.00 istället så han hinner vara hemma ikväll och titta på Lyxfällan, ett av våra gemensamma intressen, haha..

1 kommentar:

  1. Alla gör det här i Lund o det är rätt skönt att ha det gjort. Det var ju faktiskt inte så farligt som man har hört att det ska vara - som att dricka hunddreggel tex. Det var bara som sött, sött vatten. Det jobbiga för min del var bara att dricka det inom fem minuter. Är alltid dålig på att dricka snabbt. Tråkigt att sitta av tiden också, men de visade lite förlossningsfilmer så tiden gick :-)

    SvaraRadera