söndag 4 oktober 2009

Uppvaktning

Idag tjuvstartade mitt födelsedagsfirande. På förmiddagen åkte vi till Andreas farmor för att säga hej och tacka för blomman som hon skickat mig till min födelsedag. Hon är så söt och snäll. Hon tycker det ska bli jätteroligt att bli gammelfarmor :)

Sen handlade vi det sista inför kalaset idag. Andreas föräldrar, Jocke och Jonna var här. Vi åt smörgåstårta som vi fått recept av Jonna till och till efterrätt blev det marängswiss. Gott gott!

Jag fick en vattenkokare och en bok om bebisens första 6 år av svärföräldrarna och av Jocke och Jonna fick jag ett muffinsset från Village. Var bra presenter och trevligt att bara umgås. Imorrn fyller jag år och då ska jag öppna Andreas present(er?) samt Jenny och Pialinas som ligger och väntar på den stora dagen.. haha..

Andreas känner sig febrig och hängig idag, hoppas han mår bättre imorrn. Han har lagt sig redan och det är nog bra att försöka sova bort sjukdomen. Min hals har kliat lite idag och jag hoppas verkligen att jag inte blir smittad av något för det har jag ingen lust med..

1 kommentar:

  1. Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en fin dag :-)

    SvaraRadera