onsdag 28 oktober 2009

Sömnlös i Växjö

Som vanligt så går det inte att sova. Har legat vaken sen 03.44 och det är ingen idé längre. Man blir bara sur så det är lika bra att gå upp. Får försöka sova en liten stund på tåget till Katrineholm. Ställer alltid mobilen på ringning tio minuter innan tåget ska vara framme så jag inte missar att gå av, det skulle vara jobbigt.

Idag ska vi på föräldrautbildning. Sen ska jag skjutsa Andreas till jobbet och sedan åka hem. Sen ska jag köra in till stan igen så jag kommer med mitt tåg. Konstigt och läskigt att köra bil helt ensam, men det ska nog gå bra!

Ska bli kul att få träffa Sandra och Madde igen. Träffade dom senast i november förra året då vi hann ses en snabbis i Stockholm för en fika innan flyget gick till Växjö. Jag var där med jobbet så man kunde inte komma undan så mycket heller. Blir väl massa umgås, se på film, äta gott, och så vill jag spela Singstar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar