tisdag 8 september 2009

En annan typ av klippning

Äntligen har jag ju fått tag i en sladd mellan datorn och videokameran. Så igår la jag ner massa tid på att klippa ihop en film från i julas och skulle sedan bränna ner den. Smart som jag är så tänkte jag att jag provar om allt funkar innan jag sätter igång med stora projekt som att redigera Mexicofilmen osv. Så efter några timmars jobb så hade jag fått ihop en film på hör och häpna, 12 minuter.. haha.. Bränna det ville dock min dator inte göra. Den vill tydligen inte bränna något alls längre. Så allt arbete är i onödan. Nu får jag prova på Andreas dator istället och börja om från början. Hoppas bara att all funkar där annars blir jag vansinnig.

Se upp nu nyårsgänget för härnäst ska nyårsfilmen redigeras! haha.. Jag har faktiskt inte själv tittat på den ännu, men misstänker att man kommer få sig några skratt iallafall ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar