lördag 12 september 2009

Vinterjacka

Idag var vi ner på stan och jag köpte mig en ny vinterjacka. Ja, jag vet att jag inte kommer kunna ha den i november och december ändå, men jag ville ha en längre röd dunjacka redan förra vintern, men var dum nog att lyssna på min älskling som tyckte jag skulle vänta för "dom finns kvar och det kommer in nytt hela tiden". Nu var det ju så att dom tog slut överallt. Vi ringde runt till butiker i alla delar av landet, men nä slut slut slut. Så i år har jag köpt den tidigt så kan jag ha den efter att bebben har kommit och något år framöver sen :)

Jag kommer i den nu utan problem så då borde jag kunna ha den efter förlossningen också. Hoppas på det iallafall, annars får jag väl spara den till nästa vinter.. haha..

Ikväll ska vi på lite födelsedagskalas hos grannen. Karln i huset fyller år på måndag så det är fest ikväll. Jag ska dricka Ramlösa och äta chips, men blir nog en ganska tidig kväll då jag inte sovit så bra inatt. Men det blir säkert trevligt fast man är nykter och tråkig :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar