fredag 11 september 2009

Ondskan själv

Kan inte låta bli att titta på Flight 93 på tv. Jag blir så ledsen och arg att det finns människor som kan göra så hemska saker. Nu är det 8 år sedan detta hände, fortfarande så är hela världen förändrad av denna ondska.. Sitter och tänker på om man själv varit där eller någon man älskar. Tänk att få ett sådant samtal.. Fy fan.. Jag kan inte annat än att känna sån avsky och hat mot de onda vidriga människor som sysslat med såna handlingar. Hur kan man göra det? Finns ingen gud eller något annat som kan försvara den handlingen.. Jag tror själv verkligen på en högre makt och tror egentligen att det är en och samma "gud" som alla som tror tror på. Och den högre makten kan jag säga uppskattar inte människor som gör sådant. Meningen är att vi ska vara goda och kärleksfulla mot varandra. Man ska inte göra någon illa och dessa människor har gjort större delen av världens befolkning illa.

Bara tvungen att skriva av mig lite. Andreas ligger och sover så jag kan inte avreagera mig på honom. Mina tankar går nu till alla som gick över den dagen och deras nära och kära..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar