torsdag 10 september 2009

En dröm som gjorde intryck

Drömde inatt att jag var på förlossningen. Jag skrek och grät, men plötsligt slutade allt göra så ont när jag fått bedövning. Min morfar som är på andra sidan sen många år tillbaka var med oss. Jag är övertygad om att han kommer vara det även på riktigt. Tisdagen den 15 december kom bebisen, så jag är övertygad om att det är mitt riktiga datum. Om man ska lyssna på starka drömmar. Ska man lyssna på dessa så väntar vi ju dessutom en pojke för det drömde jag ju tre dagar innan jag visste att jag var gravid.

Blir spännande att se hur mycket av de drömmarna som sätter starka avtryck när man vaknar stämmet... :) Man kan ju inte annat än att spekulera..

1 kommentar:

  1. Men visst är det kul att spekulera?!
    Jag önskar att jag också drömde något om förlossningen eller vår bebis, men jag drömmer bara skumma osammanhängande skitdrömmar.

    Ska bli kul att se om den 15 dec stämmer!!! Själv tror jag inte alls på mitt datum, den 17 dec... Kram

    SvaraRadera