tisdag 1 september 2009

Spådom om födsel

En rolig grej för sånt här tror jag ju inte på, tror bara på riktiga medium, hihi..

The day you deliver, outside will be light. Your baby will arrive in the evening. After a labor lasting approximately 14 hours, your child, a boy, will be born. Your baby will weigh about 11 pounds, 13 ounces, and will be 22 inches long. This child will have medium violet eyes and some black hair.

Man kan omvandla värden på omvandla.nu och bebben ska tydligen väga 4,5 kg, huvva!! Måste vara för att jag skrev att choklad var min craving. haha.. Längden ska vara 56 cm. Detta är heöt bisarrt vilken stor bebis vi ska få, nej tack. Inte den vägen! :P
Dessutom väntar vi barn i december, tveksamt hur ljust det är då.. Och lila ögon, finns det? :P

Detta kan ni själva prova här:
http://pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Madame-Zaritska-predicts-your-birth-experience-1.php

3 kommentarer:

  1. Tack för länktipset! Jag skrev också att jag hade chokladcravings men vår bebbe skulle inte väga riktigt så mycket så det hänger nog inte på det =) kram

    SvaraRadera
  2. My my, lila ögon och svart hår. Låter heftigt. Fast ni kanske måste göra en utredning om så blir fallet, kan inte vara hälsosamt... :) engelskan verkar dessutom faila när hårfärgen ska beskrivas.

    Jag får prova sen när min tid kommer :)

    SvaraRadera