måndag 7 september 2009

En liten kickboxare måntro?

Inatt har jag vaknat ca en gång i timmen av att det pågått en kickboxningsmatch i magen. Att det sen tar en stund för mig att somna om gör inte det hela bättre och diverse toabesök stör ju också nattsömnen. Jag som trodde man skulle få sova tills den dag man har fått bebben, eller iallafall längre än vecka 26 :P Men men, det är väl bara att vänja sig. Jag var dock inte jätteglad över att gå upp 6.45 för att sedan åka med Andreas in till stan för en körlektion på Dahls.

Arne som jag kör med är dock alltid lika rolig och snäll. Det gick bra att köra, jag har gjort typ alla moment nu (förutom fickparkering, gaaah). Så nu är det repetera, repetera, repetera. Bli bra och bättre. Uppkörningen och teoriprov är bokad i slutet av oktober så jag mentalt hinner förbereda mig, köra mycket och läsa på teorin ordentligt.

I eftermiddag ska jag bege mig in till stan igen. Har bokat klipptid. Ska göra som alla andra mammor och klippa av en massa av mitt hår. Varför gör man sånt när man är/ska bli mamma? haha

1 kommentar:

  1. Hoppas du blir nöjd med håret! Har läst att man kan ska akta sig för att göra stora förändringar med håret när man är gravid. På grund av alla hormoner i kroppen är kanske inte allt så genomtänkt och man deppar ihop totalt om man inte blir nöjd. Men det går säkert bra =)
    Har ditt hår ändrats något tycker du? Jag tycker mitt har fått bättre kvalitet och blivit glansigare.

    SvaraRadera