lördag 19 september 2009

Morgonstund

Andreas väcker mig nu vid 6 på morgonen genom att prata med mig, sen somnar han själv om och jag som har såna jäkla insomningssvårigheter nu lyckas ju inte somna om.. typiskt.. får säga till honom att han inte under några som helst omständigheter får väcka mig nuförtiden.

Bebisen har sparkat som en galning under natten med, i sidan på mig. Det gör ju inte ont som när den hoppar på livmodertappen, men man rycker till av chocken ibland ändå. Men jag tar det onda med det goda för det är faktiskt väldigt mysigt att känna bebben där inne.

Igår kom Karro och Bias hit och vi åt pizza och tittade på film. Vet inte ens vad filmen hette. Det var någon med Jack Black. Den hade sina stunder och en del roliga skämt men som helhet förstår jag mig inte riktigt på den.. haha.. Alla satt typ och höll på och somna mot slutet, andra sov och Daisy ville envist upp i soffan hela tiden. När det kommer till uppfostran handlar det nog i slutändan om vem som är mest envis. :P

Nu får karl vakna så vi kan gå och köpa frallor.

1 kommentar:

  1. Hej där. Texten på min blogg om graviditetsvecka är tagen från barntotal.se. Brukar skriva källan men hade glömt det men nu finns den där=).
    Ha en bra dag

    SvaraRadera