fredag 11 september 2009

Grattis på födelsedagen Nelly!

Tänk vad tiden ibland går fort. Min syster/gud-dotter fyller fyra år idag. Jag minns det som det var igår, men ändå känns det som hon alltid funnits där. Mamma ringde till mig mitt i natten och sa att jag hade blivit moster. Jag hade på kvällen varit på bio och när vi gick hem så var det världens norrsken på himlen (Jo det är möjligt i Skellefteå om det är en kall kväll fast det inte är vinter). Det kändes magiskt och jag visste att hon kommer till oss närsomhelst. Hon kom i en period i livet som var väldigt jobbig för mig då jag precis fått reda på att jag var sjuk osv. Hon blev en liten räddning. Jag tänkte så mycket på det nya livet och att på att jg skälv också ville ha en familj. Nu sitter jag här frisk och ska snart ha en familj. Dessutom förde allt detta mig närmare min syster och för det är jag också evigt tacksam. Jag älskar er så mycket, hoppas ni vet om det!



Lilla Nelly bara tio dagar gammal.






Busfröt på besök i Växjö i påskas, iklädd "röda kjolen" aka favvoplagget :P




Syskonkärlek. Här var vi på Kolmården förra våren. Nelly med sin lillebror Caesar nu 2 år gammal. (Här hade han inte ens fyllt ett) Dom är ju så söta och kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar