fredag 4 september 2009

Helgplaner

Nu är det fredag igen, denna vecka har gått fort. Idag hade jag ju tänkt att gå på vattengympa för gravida, men man var tydigen tvungen att boka plats och nu är det fullbokat så jag fr väl hopppa dom planerna. Får åka med Andreas och veckorhandla istället. :P

Ikväll blir det väl bara lugnt, men imorrn har vi planerat att gå ut och äta på Venezia. Där åt vi första gången jag var nere och hälsade på så lite repris där (förutom vinet vi då drack, längtar tills jag får dricka vin igen). Funderade på att gå på bio också men det är bättre att spara det och gå nästa helg eller något så man gör nåt kul då med.

Man borde införa dejtkvällar nu när man varit tillsammans i snart två år. Det blir så lätt att man sitter hemma i myskläder en lördagkväll, men man borde se till att göra en kväll i veckan mer speciell.

Ska också åka och kolla hur många vagnar de har kvar på Babyproffsen av den som vi vill köpa, sist hade de sex stycken på lager och vi vill ju inte bli utan.

2 kommentarer:

  1. Babyproffsen var stängt igår p.g.a. sjudom stod det...lite märkligt tyckte vi. Har man inte extra folk att kalla in? Men är det svininfluensan så kan man ju förstå det iofs. Hur gick det med vagnletandet idag?

    SvaraRadera
  2. Alla som jobbar var kanske sjuka. Jag åkte på jobb i lördags så vi var aldrig där, får ta det nu snart istället :) Vi vet ju vilken vagn vi ska ha så vi vill bara försäkra oss om att det fortfarande finns på lager. Fast jag vet inte vad vi väntar på egentligen :P

    SvaraRadera