tisdag 8 september 2009

Klippning

Nu var då håret typ 18 cm kortare, men det känns skönt. Var så himla slitet i topparna och nu lovar jag att jag inte ska gå och bara dra med håret lika länge igen. Var ett år sedan jag klippte mig sist och ska inte låta det bli samma sak. Jag har fortfarande hår kvar på huvudet och det är typ klippt strax över axlarna.

Sandra skrev till mig att man ska vara försiktig när man ändrar håret när man är gravid för man har så mycket hormoner i kroppen som gör att man kan göra konstiga saker.. haha.. Och det stämmer väl, men detta var genomtänkt och jag är som sagt inte korthårig i den bemärkelsen :)

Inte märkt så stor skillnad på håret sen jag blev gravid förutom att jag möjligtvis tapppar lite mindre hår. Det får man tillbaka för sen när det bara rasar av en efter förlossningen.. :P

1 kommentar:

  1. orättvist, halva jag ligger ju på golvet efter en dag här hemma... tappar hår som aldrig förr, tur att jag alltid haft tjockt hår så att det inte märks.. och när vi har råd så ska jag också klippa mig, gått över 1 år sedan sist

    SvaraRadera