måndag 7 september 2009

Myshelg

Har haft en riktig myshelg och bara umgåtts massa med min älskling, förutom när jag jobbade i lördags då. På kvällen sen var vi på Venezia och åt. Tog förrätt och vräkte i mig pizzasallad. När pizzan sen kom orkade jag inte ens hälften och hade skam nog i kroppen att be om en pizzakartong. haha.. Inte lätt att få plats med så mycket i magen ju.

Igår var vi ute och körde en massa. Körde förbi huset som vi ska titta på nästa vecka och var ut till Moheda och kollade loppiset där, helt galet med folk där jämt. Blodsockret sjönk dock rätt snabbt så det blev hem för lite lunch (pizza sen dagen innan). På kvällen tog vi en promenad till Norremark och handlade lite, sen hem och gjorde tunnbrödsrullar med tonfiskröra och potatis (gott gott). Sen tittade vi självklart på "Ensam mamma söker". Som vanligt kan jag inte låta bli att ha åsikter om vissa, men men, det är inte mitt liv.. haha..

Är så glad att jag har den underbaraste människan man kan ha i sitt liv! Efter två år tillsammans så är jag om möjligt ännu mer övertygad om att han är Han med stort H. Något annat scenario finns inte.

1 kommentar:

  1. hehe, tycker vissa av killarna är så skumma i ensam mamma söker, men jag kan inte låta bli att titta ändå. ;)

    SvaraRadera