torsdag 24 september 2009

Fula fåglar är liv dom också

När jag satt i stan och väntade på bussen kraxade denna stackare förfullt. Jag hade köpt muffins för att lugna mina franska nerver och stackaren tittade på mig och ropade efter lite mat. Efter någon minut gav jag med mig för även om fågeln är ful så är det ju ändå ett liv och den har väl känslor med. Kastade lite smulor till den och helt plötsligt var alla kompisar där också.


Tuffsig stackare..


Alla kompisar var där på en sekund när det väl hamnat lite smulor på marken. Det var ju inte det som var min tanke. Men men, dagens goda gärning är gjord.


Idag kl 17 ska vi titta på bostadsrättsvillan i Rottne. Håll tummarna att det är bra nu och att vi vill ha det och dom andra som lagt bud inte vill gå högre :P

2 kommentarer:

  1. Nej den går verkligen inte fort när man ligger här. Så jag hoppas jag får komma hem snart :) Men kan iaf ha koll på familjeliv! :D

    SvaraRadera
  2. håller också tummarna för er

    SvaraRadera