måndag 14 september 2009

Slösöndag

Igår gjorde vi absolut ingenting. Satt framför TVn typ hela dagen. Andreas var nog lite bakis efter grannens fest i lördags och jag kände mig lite dålig med halsont, huvudvärk och allmän sjukkänsla. Så trots att det stundvis var väldigt tråkigt så var det rätt skönt också. Fastnade för den nya serien på TV3, "Royal Pain". Annars var det självklart "Ensam mamma söker" och "Kommisaren och havet".

Kan inte låta bli att störa mig på mamman från Karlskoga. Tycker det är underligt att en 37-årig tonårsmamma håller på och flirtar med 22 och 25-åringar. Hennes 17-årige son var tydligen inte heller så road av detta. Det kan jag förstå. Hon känns dessutom som en sån som alltid skriker efter massa uppmärksamhet och vill att alla killar ska se henne jämt! Dom andra verkar mer vettiga.. Egentligen ska man kanske inte uttala sig om folk man inte känner så, men att vara med i TV är ju frivilligt i detta fallet så då får dom väl acceptera att folk har åsikter.

1 kommentar:

  1. hehe, jag känner ju en av killarna som hon från Sandviken "dejtar"... aldrig kan han hålla sig till tjejer i sin egen ålder ;)

    SvaraRadera