fredag 18 september 2009

Gårdagen och natten

Inatt har jag lyckats sova iallafall 6 timmar. Känns så skönt. :) På morgonen drömde jag dock att vi skulle lyssna på bebisens hjärta och de hittade inga ljud. Det hade varit nyår och jag hade festat och varit jättefull så jag tänkte att "jaha, då är väl barnet dött". Usch va hemskt. Varför drömmer man att man dricker sig svinpackad och sen mår så dåligt över detta? Skulle ju aldrig falla mig in att göra det på riktigt om någon funderar :P

Igår städade jag hela lägenheten och putsade alla fönster. Fixade och donade här hemma i fyra timmar.. *pust* Så nu är det iallafall rent och fint, får se hur länge man underhåller detta innan det en dag ser ut som ett bombnedslag igen :P

Sen på kvällen åkte jag till Karro med fika. Satt och pratade och vips hade tiden gått och killarna var tillbaka från innebandyn. Där satt vi i mörkret.. hihi..

Fick låna "Män som hatar kvinnor" av Karro och Tobias så den ska jag titta på idag. Krypa upp i soffan innan det är dags att åka ner till stan för att möta Andreas och åka och veckohandla. Vi har våra rutiner :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar