tisdag 29 september 2009

Solsken en höstdag

Åkte en bit med Andreas när han skulle till jobbet och tog en promenad hem. Sådär skönt höstväder ute. 4 plusgrader och soligt var det. :) Underbart! Till skillnad mot i natt då det verkligen har spöregnat ute. Slog bra på sovrumsfönstret. En klarblå himmel ute nu med. I eftermiddag ska jag åka ner på stan och möta Andreas när han slutar jobbet. Då ska vi till fd Babyproffsen. De heter inte längre det och är rädd att man då inte kommer kunna köpa vagnen som vi ska ha eftersom det är Babyproffsens egna märke. Men jag är lovad vagnen så finns den inte blir det jaga i städerna runt Växjö så får man åka och hämta den där den väl finns.

2 kommentarer:

  1. Sv: Jag har en del nalle puh-grejer från mina tonår, som jag tänker försöka bygga på ;) blir mestadels ganska neutralt tror jag visserligen, men just småsaker som tavlor och mjukisdjur och sådant vill jag ska vara nalle puh

    SvaraRadera
  2. Baby & Kids blir återförsäljare för Babyproffsen fr.o.m 1 oktober. Hoppas inte det krabbar för er!

    SvaraRadera