tisdag 8 september 2009

Tröstbaka

Bara för att jag är sur på datorerna så har jag bakat chokladbollar.. haha.. Vilken anledning. Dessutom så har bebben väckt sin mamma återigen många gånger under natten.

Jag minns förr när man vaknade och tittade på klockan och hon bara var halv två så tänkte man "Åh va skönt, då får jag sova många timmar till" Nu när man vaknar och klockan är halv två så tänker jag "Suck, klarade jag inte längre än detta? Varför kan jag inte bara få sova?" Så bitter över sömnbrist och dataproblem så fick jag trösta mig själv med lite chokladbollar :P

2 kommentarer:

  1. haha, sover större delen av natten men jag sover ju så fruktansvärt ytligt ändå så jag är typ aldrig ordentligt utvilad

    SvaraRadera
  2. Sv: var inte så mycket som sas egentligen, men han pratade om havandeskapspenning, föräldrapenning, tillfällig föräldrapenning osv. kan nog vara värt att gå på en sådan ändå, även om kanske inte partnern behöver vara med. Min sambo var ju med eftersom vi hade lite funderingar kring hans föräldrapeng osv.

    SvaraRadera