tisdag 4 augusti 2009

Banana split med svägerskan

Idag jobbade jag 10-15 sen tog jag bussen in till stan. Hade ingen lust att bara åka hem så jag gick till Bikbok där min svägerska Jonna jobbar. Hon brukar jobba när jag tittar in, men var ledig idag. Så jag ringde henne och hon kom ner på stan. Vi gick till glasskungen och tog en banana split. Mums. Satt där tills Andreas slutade jobbet då åkte han och jag hem.

Kul att Andreas brorsa har så snäll fästmö ;) Alltid toppen när man funkar med släkten. :) Om 3 veckor åker vi ju till stockholm för att fira svärmor och det blir nog trevligt. Ska på Wallmans och då ingår ju nattklubb sen.. weeee.. Jag som är så pigg på sånt nuförtiden :P haha.. Men det blir nog roligt.

Imorrn är jag ledig och det är Jonna med så jag ska nog höra med henne om hon vill göra något. Den värsta graviditetströttheten är ju borta och då kommer ju tristessen istället när man är ledig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar