torsdag 27 augusti 2009

Min tumme

Igår när jag skulle sätta på mig jeansen för att åka till Andreas föräldrar så slet jag upp hela hudfliken på tummen och började blöda igen. Vips är jag tillbaka på ruta ett. Dessutom så är jag mer öm än tidigare nu och det ser sämre ut så det är förjäkligt. Blev förbannad på Andreas för att han ville ha med mig till sina päron = jag satte på mig jeans = slet upp såret. Stackarn, han får skulden för mycket nuförtiden. Men det är inte alltid lätt att kontrollera sina hormoner, det ska gudarna veta.

Hoppas kunna rädda den innan den ruttnar bort helt iallafall. Under tiden så tycker jag synd om mig själv och undviker aktiviteter som diskning och tvättning då man kommer i kontakt med vatten. Bättre att hålla det så torrt som möjligt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar