lördag 29 augusti 2009

En shopaholics bekännelse

Igår var Karro och Bias här, dock inte deras söta vovvar Doriz och Daisy, jag som hade dammsugit för deras skull, haha ;) Dom lyckas alltid hitta något skit på golvet ändå ju. :P

Vi åt pizza, snackade lite om allt och inget och tittade på En Shopaholics bekännelse. Filmen var rätt bra, men inte lika bra som boken. Textningen kunde ju starkt ifrågasättas, men så kan det vara ibland. haha..

Var trevligt iallafall, länge sen vi hittade på något med dom.

Inatt har bebisen inte sparkat som den alltid gör, imorse sparkade den inte heller när vi började prata som den alltid annars gör. Nu tycker jag mig ha känt någon liten spark, men fick låna Carros angelsound när jag klev upp och kunde iallafall höra bebbens hjärta slå så det gör mig lite lugnare.. Men snälla bebbe sparka mamma ordentligt så jag vet att du mår bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar