tisdag 4 augusti 2009

Snälla ge mig en villa! Idiotgrannar!

Jag är så förbannad så jag skulle kunna göra illa någon. Grannarna (eller snarare han, tror inte hon och barnet är hemma för då borde det inte vara nån fest) spelar jävla skitmusik och skriker där nere. Man kan inte bo i ett sånt här område och ha fest en tisdagkväll. Visst, jag är ledig imorrn, men tittade på film och blev sådär skönt trött och såg fram emot att bara gå och lägga mig när filmen var slut. Men det blir inget med det. För den där förbenade idioten där nere har sina kompisar på besök och har bestämt sig för att festa loss i lägenheten under en tisdagkväll. Mina hormoner gör inte ilskan bättre kan jag säga. Räkna med fetinghämnd imorrn när Andreas klocka ringer 6.20. Då ska vi fan dra på musik för fullt!

Usch, tänk att någon ska förpesta en annars så skön kväll.. Hoppas ni andra där ute får sova i lugn och ro! Jag vill ha villa så man inte bor golv/tak med någon annan. Där kan ingen störa såhär mycket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar