fredag 14 augusti 2009

Nån som bökar runt

Det är någon som bökar runt i min mage idag. Inte så mycket sparkar, men det verkar svårt att ligga bekvämt så bebben bökar runt och vrider och vänder på sig. Ser ganska roligt ut på utsidan. Första gången jag ser något annat än sparkar. Imorse var det dock en kickboxningsmatch inne i magen. Då sparkades det för fullt, men bara så det var mysigt. Det är bara att ligga och njuta av att man känner att bebben mår bra.

Andreas somnade med sin hand på min mage igår och han kan ju få såna ryckningar. Han nöp tag i magen jättehårt och lyfte lite. Jag fick slita bort hans hand och straffet blev att jag läste min bok något längre än annars för magen gjorde ont. Jag säger som min 2-åriga systerson "Så får man ju inte göra"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar