måndag 10 augusti 2009

Magkänslan än så länge helt rätt

Igår efter jobbet åkte vi förbi huset i Hovmantorp, typ 6 gånger. Vi klev också ur bilen och gick och kollade lite runt omkring. Magkänslan än sålänge är helt rätt. Det bara känns rätt. Klockrent. Vi får se hur det känns när vi tittat imorrn. Jag längtar. Det måste ju göras om i hela huset, men för den prislappen kan man ta det. Jag ser framför mig hur jag, Andreas och bebisen firar jul och pyntar det nya huset (för JO, bebben kommer innan jul, jag lovar!) När jag träffade mediumet Ulrika förut så sa hon att det rätta huset för oss skulle bara liksom falla över oss, det skulle vara ett charmigt prisvärt hus, inga utsvävningar och vi skulle flytta inom 1-2 år (detta var i april). Vi får väl se om det är detta huset det handlar om. Andreas är ju också sugen!

1 kommentar:

  1. Vad roligt, då har ni tittat på huset nu då!
    Känns det fortfarande rätt?
    kram Helena

    SvaraRadera