torsdag 13 augusti 2009

Fynd i Kosta och på Lindex

Iförrgår var jag ut till Kosta en sväng. Där gjorde jag årets helt klart bästa fynd. Jag är så glad att jag inte köpt några mammajeans på Polarn och Pyret i stan. Mammajeansen ute på Kosta Outlet kostar nämligen 150 kr styck, och nu var det dessutom Ta 5 betala för 3. Så jag kom hem med 5 par mammajeans i lite olika storlekar (räknar med att växa lite) för 450 kr. Ett riktigt klipp. I stan kostar ett par 598 kr.

Sen finns det en bra andrahandsmarknad på POPkläder så jag kan säkert sälja bort byxorna på Tradera för 100 styck :) Yey! haha..

Har även handlat mig en klänning på Lindex som jag ska prova lite extra här hemma. Den drar ju uppåt i magen lite, men så är det ju med alla plagg som inte är gravidanpassade. Nästa helg åker vi ju till Stockholm för att fira svärmors födelsedag och det vore trevligt med något nytt att ha på sig. Ska bli skoj. Wallmans och bo på hotell. Jag bara äääälskar hotellfrukost ;)


Klänningen, man knyter till den under brösten så det är fint när man är gravid tycker jag. Dessutom är det en rejäl kosmetikrea på Lindex och jag passade på att fylla på förråden lite och bya ut någon gammal sliten hårborste här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar