fredag 14 augusti 2009

Barnvagnsjakt

Idag när Andreas slutar jobbet så ska vi åka och titta på barnvagn. Fråga om leveranstid och så. Har tänkt oss en Babytravel Jogger. Dom ligger runt 4000 för både ligg och sittdel. Liggdelen är dock rätt liten i den vagnen, men annars så har jag bara hört att folk varit nöjda med den. Ser ingen anledning att lägga 10 000 kr på en vagn, det känns så himla dyrt. Detta är mer i vår småländska prisnivå :P
Så denna blir det nog om vi inte hittar någon bra deal på något annat som lockar mer. Dock ska vagnen vara brun. Alla har svarta tycker jag och det är tråkigt. :P

3 kommentarer:

  1. Jag lägger inte heller ut så mkt pengar, tänkte köpa en liggvagn för sisådär 500 kr på blocket och spara pengarna till en snygg sittvagn.. ;)

    När patrik skulle känna sparkarna så ville inte bebben i magen. Och Patrik hade väntat så länge på att få känna dom då han varit bortrest.
    SÅ när bebben inte ville så blev han så besviken, och jag blev irriterad.. så jag rörde runt på magen riktigt ordentligt..trummade med fingrarna och petade ganska hårt. taskigt jag vet.. hehe. Men sen vägrade bebben sluta, tror han blev förbannad.. haha. Det hade i allafall jag blivit. Men han fick känna i allafall :)

    Allt bra med er? kram

    SvaraRadera
  2. Lite roligt att du är 25 år, heter Stina och är tillsammans med en Andreas och väntar barn om 127 dagar. Jag heter också Stina, är 25 år, tillsammans med Andreas och väntar barn om 125 dagar.

    Det var förresten ett väldigt bra pris för både ligg- och sittdel - 4000 kr! Vi köpte en Kronan i röd. Mest för att vi ville ha fyra hjul...

    Hälsningar Fladdor
    Hälsningar Fladdor

    SvaraRadera
  3. R:s syster har en vagn till salu. En Emmaljunga från 2004. Den är i fint skick men färgen är dock svart =) Hon ville ha runt tusenlappen för den. Hör av dig om ni är intresserade så kan jag skicka bild på den! // Kram

    SvaraRadera