måndag 31 augusti 2009

Helgen förövrigt

Annars så har det varit 50årskalas här i helgen. Andreas mamma hade sin födelsedagsfest på Villa vik. Var superfint där. Hade en sal med stora fönster ut mot sjön. Jättegod mat och trevliga gäster. Det känns som jag aldrig kommer kunna lära mig namnen på alla Andreas släktingar, men då bordsplaceringen nu var parvis så blev det ju lite lättare att hålla koll på alla :)

Innan vi åkte till Villa Vik så var alla här på en fördrink. Kul att Andreas mormor (och alla andra) och så som inte sett hur vi bor fick göra det nu.

Igår när vi kom hem från Ikea så lagade vi mat sen tittade vi på en film som heter "I love You Man". Eller jag tittade och min älskade sov som vanligt :P Jag har börjat ge upp att hålla honom vaken.

Har sovit gott inatt jämfört med vad jag brukar. Kanske beror på min nya kudde? :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar