måndag 17 augusti 2009

Fullt upp hela helgen

Helgen har varit full rulle. I lördags jobbade jag sen hämtade Andreas mig och vi åkte till hans mormor som hade trädgårdsfest. Tyvärr var ju inte vädret det bästa så vi fick sitta och trycka i partytältet med värmefläktar på. Alla gratulerade till den kommande bebisen och så. Sen åkte vi hem och Jonna och Jocke kom och tittade på film och vi åt chips, dip och godis. Kollade på filmer från när Andreas och Jocke var små och skrattade åt dom. Vi har lovat att klippa våra barns hår ofta. haha.

Igår åkte vi ut till Hovmantorp där Thomas bjöd på lunch. Sen in till stan. Letade en kabel till min videokamera men blev inte någe klokare. Det går inte med usb och han frågade vad jag hade för uttag på datorn. Jag kan ju inget om sånt. Känns som åren bara kommer gå och allt man har är filmerna på dv-format. Dvs helt oredigerade och enda sättet att titta är från kameran och sitta och spola på den. Dt vill man ju inte.

Sen kom Sandra och hämtade Thomas och vi tittade på film och hade lite av en myskväll. Skönt med såna. Andreas blekte mitt hår så nu är utväxten borta. Skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar