onsdag 5 augusti 2009

Försöker flytta bebben

Nu sparkar den obehagligt på något vis, liksom inåt och neråt. Inte alls skönt. Man spänner till sig när det händer, jag frsöker röra mig så den ska ändra position i magen men funkar inte så bra.

Pratade just med grannen här bredvid om att jag nästan inte har några gravidkrämpor alls. Då börjar det bara svartna för ögonen. Blir svartare och svartare så jag var tvungen att sätta mig ner. Kändes som jag skulle kräkas (i vecka 21 har man ingen tanke på att det ska ske om det inte skett alls innan). Så jag sa snabbt hejdå och gick in. Kände mig lite otrevlig för jag sa aldrig att jag mådde dåligt, men ville bara in och vila.

Nu är det dags att gå till bussen för att träffa Jonna. Då borde bebisen flytta på sig tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar