torsdag 6 augusti 2009

Prata prata med svägerska

Igår gjorde jag inte så mycket vettigt förutom att jag åkte ner på stan och umgicks med Jonna i fyra timmar. Samtalsämnena tar aldrig slut. Man kan bara prata prata prata. Glad att jag har en sån trevlig "ingift" släkting :) Tänk om hon vore värsta bitchen, skulle vara jobbigt ju..

Idag är det jobb 10-15. Rätt soft ju. Ska snart hoppa in i duschen och sedan äta min andra frukost. Blir alltid två frukostar när jag jobbar. Äter först en mindre med Andreas för han äter så tidigt och jag måste äta innan jag ska åka med för annars står jag mig inte på jobbet :P Är alltid så hungrig nuförtiden. Tror bebben är i någon tillväxtperiod och lägger på sig fett eller så för jag kan äta i tid och otid. Blir mätt ganska fort, men fem minuter senare kan jag äta igen. Hoppas detta ger sig snart annars vet jag inte vart detta ska sluta. +30 kg kanske? :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar