torsdag 12 november 2009

Bebis gillar beröring

Jag upptäckte en rolig sak igår. Jag tror Molly gillar beröring. När jag stryker mig själv på magen så kommer hon utåt och trycker sig mot huden om man säger så. Magen blir alldeles sne och jag känner att hon är precis där innanför. Jag tror hon tycker om strykningarna, för annars skulle hon nog snarare dra sig undan från dom.

Längtar så mycket tills jag får titta på henne, hålla henne, ha henne i min famn. Vårt alldeles egna lilla mirakel. Är det inte helt fantastiskt att en människa kan bli till i min kropp? Jag kan fortfarande inte fatta att det är en liten bebis där inne. Men vi får några mysiga stunder varje dag när hon trycker sig mot mina händer. Älskar redan vår bebis så mycket. Vart ska detta sluta?

3 kommentarer:

  1. Jag veeet. Jag blir galen av längtan! Min bebis gör likadant! Tycker det är helt otroligt mysigt att kela!!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, den där känslan känner jag igen, det är så coolt att man redan kan ha en sorts "kommunikation" :) fast du är ju lite längre gången än mig då, drygt en månad kvar ser jag :) häftigt!
    Och visst längtar man tills man får möta det lilla pyret på RIKTIGT!
    Kramar

    SvaraRadera