fredag 13 november 2009

Suspekt blodfläck

Igår när jag skulle borsta tänderna så såg jag en blodfläck i duschen. Lite utsmetad, typ 5 cm lång. Jag hade ju duschat sist, men frågade ändå Andreas om det var han som hade blodat ner i duschen. Det var det inte. För en liten stund så blir man ju alldeles iskall och tittar i alla sina kläder. Inget blod nånstans och inte heller på handduken. (Man är ju rädd att något ska ha gått fel i bebbens bo.) Det var 2½ timme efter att jag hade duschat dock, men fläcken var ljusröd så det såg inte ut som något gammalt blod.

Det hela kändes ändå rätt obehagligt. En utsmetad blodfläck som vi inte kunde hitta någon anledning till. Jag vet ju fortfarande inte vad det kommer ifrån, men skulle jag blödit så borde jag ju även fått något på kläderna eller handduken tycker man?!

1 kommentar:

  1. Usch. JA detär skrämmande när man hittar blod. Jag blödde lite förra veckan i samband med att slemproppen gick. Det kom lite ljusrött, men har gått över sedan.

    Hoppas det är något sådant som är på gång hos dig :-)

    SvaraRadera