fredag 13 november 2009

Solen skiner!

Det var länge sen jag såg solen sist. Minns faktiskt inte när det var. Men idag är himlen klarblå och solen skiner. Jag är lite nervös inför att själv ta bilen ner på stan bara. Det är 1,5 grad ute och då är väl risken att det är halt? Jag har aldrig kört när det är halt så det känns läskigt isåfall. Särskilt när man ska på motorvägen och ska gasa upp när det fortfarande är kurva.. Men man får väl ta det lagom lugnt så går det säkert toppen.

Andreas tog bussen in till jobbet i morse så jag fick bilen. Ska hämta ut ett paket med påslakanset som var lite försenat från Ellos. Sen blir det ner på stan och hämta Andreas tills han sluta kl 15. Då ska vi till badhuset och simma samt spendera lite tid på äventyrsbadet även om det inte blir mycket äventyr för min del. Andreas sa att jag inte får åka rutschkanan, eller klättra på klätterväggen, men kanske bada bubbelpool. Då sa jag att man inte ska bada bubbelpool när man är gravid heller.. haha så frågan är vad jag ska vara där och göra, men det blir nog kul ändå. Skönt att få simma lite tror jag iallafall. Få vara lite tyngdlös för ett ögonblick. :)

Ikväll blir det pizza. Smarrigt!

Annars i helgen så hade vi tänkt åka ut till Huseby Julmarknad. Ska bli mysigt. Samt hitta på något med Thomas och Sandra och deras bebbe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar