torsdag 19 november 2009

Uppe med tuppen

Undra när man kommer få sova en hel natt och sova ut på morgonen nästa gång. Kanske dröjer något år :P Nä, Jonna och Jocke får vara barnvakt så fort lillan inte längre äter på nätterna.. haha.. Imorse vaknade jag klockan fem och kunde inte somna om. Skjutsade Andreas till jobbet och sen åkte jag och veckohandlade. Första gången jag gjort det själv eftersom jag aldrig kunnat köra innan :P Så det var lite konstigt. Jag kände mig vuxen. haha.. Var utanför Maxi när dom öppnade, en av dom som står och hänger på låset.

Köpte julkulor och glitter till granen. Förra året hade vi ju silver och blått, men nu känner jag att jag vill ha rött och guld, så det fick bli nytt sånt.

Saffran är även inhandlat så jag tänkte baka lussebullar den kommande veckan. :)

Träffade på min granne när jag kom hem från affärn och det blir nog ner en vända på stan med henne senare idag. Hon ville också göra något.

2 kommentarer:

  1. Saffran är bara så förbannat dyrt! 40 spänn för 0,5 gram! Skit...

    SvaraRadera
  2. funderar på en sväng till öb för att köpa saffran nästa vecka, men då måste jag kidnappa mammas recept och hushållsassistent innan jag kan baka, och vi vill nog få ordning på allt här hemma först, så jag får starta förlossningen med ett bullbak sedan :P

    Sv: strök örngott härom veckan och det tog ju för fasen en timme att bara stryka 4 örngott.. :P skulle nog aldrig byta varannan vecka om jag avr tvungen att stryka lakanen så du har så rätt så...

    SvaraRadera