måndag 2 november 2009

Presenter till Mollsan

Molly fick under mitt besök massa fina presenter. Jag tror hon kommer bli en riktigt bortskämd liten flicka. Inte bara av andra utan även av sin mamma som inte kan låta bli att handla söta saker!


Av Sandra så har Molly fått en snuttefiltnalle. Supermjuk och mysig! Madde har köpt en Lundmyrbody med texten Gullunge. Love Lundmyr! Tack så mycket mina bästisar! :)


Maddes mamma köpte detta till Molly. S¨gulligt av henne att gå ner och köpa present. Jag hade dagen innan köpt exakt samma som jag fick gå ner och lämna tillbaka för det finns ingen anledning att ha dubbelt upp :P Men det är lustigt hur man ibland har precis samma smak. Denna plyschdress är ju bra så söt.



Och sist men inte minst så kunde Mollys mamma inte låta bli att köpa denna sparkbyxa. 99 kr på H&M. Mjuk och gosig plyschbyxa. Den är bara så söt så jag kan dö. Älskar Nalle Puh.

Ett tips om ni tycker om Nalle Puh är att kolla på Gallerix nu. Dom hade supersöta tavlor på bebis puh med vänner. Jag bara ska ha några av dem och den med Nasse var ju helt bedårande!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar