måndag 9 november 2009

Shaka loss

Jag och Andreas har spenderat helgen hos Henny och barnen i Örebro. Haft mysigt, ätit gott och umgåtts. Sen att vi är väldigt trötta (Andreas har ju såna tendenser jämt och jag kan skylla på min graviditet) gör ju att det inte blivit några sena kvällar. Det är alltid lika kul att se vad som hänt med barnen sen sist. Caesar har blivit duktig på att prata så där har det hänt rätt mycket. I lördagskväll hade barnen en riktig danssession och det skakades loss ordentligt till 90-tals eurodisco. Tänk att barn efter fyra år faktiskt fortfarande har så små lena händer och så. Dom är ändå små länge, även om de inte är bebisar. Nu vet de båda att det är en bebis i magen och det ska bli roligt när de får träffa sin nya lilla kusin.

Dansar runt


Mamma fick också vara med en stund.

Annars har vi varit på stan och en runda på Marieberg Köpcenter. Jag ångrar fortfarande att jag inte köpte den rosa lampskrämen för när jag kom hem så insåg jag så väl den hade passat till de rosa gardinerna.. Morr!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar