onsdag 4 november 2009

Present till lille Charlie


Idag ska vi förhoppningsvis åka ut till Hovmantorp och hälsa på lille Charlie. Thomas och Sandra fick ju barn för 1½ vecka sen och sen dess har jag spänt väntat på att vi ska få åka och titta. Man vill ju inte tränga sig på när folk just fått barn, men man vill så gärna se deras lilla mirakel. Han kom någon vecka tidigare än de trodde så han vägde bara typ 2,7-2,8 kg. Hoppas dagsformen är bra så kan vi ta det när Andreas slutar jobbet. Köpte denna dress till honom på H&M. Det är typ samma variant som jag fick av Maddes mamma med Hello Kitty. Hade jag fått en pojke hade jag köpt denna direkt så jag hoppas det blir bra.

Så mysigt med en liten bebis. Jag kommer nog längta ännu mer när vi varit där. :)

Men nu längtar jag mest till ikväll för en sån färsk bebis har jag nog aldrig träffat förr. Caesar var ju typ tre veckor första gången jag såg honom och annars träffar man ju inte dom allra minsta liksom..

1 kommentar:

  1. Hihi du har samma smak som Tift och Karro! Vi fick en sån dress till vår lille kille, så mysig! =)

    SvaraRadera